loading...
عاشقانه

6

فرهاد بازدید : 77 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

 

بارها عاشق شدم اینبار نقلی دیگر است

بارها عابد شدم اینبار باری دیگر است

در خیالات خطا دیدم خودم را در برش

دیر فهمیدم که او دلدار یاری دیگر است

............................liebe.ir............................ 

به فن‌آوری نانو دست یافت دلم بس که از دوریت یک ذره شد و تو نیامدی . . . !

............................liebe.ir............................

فرض کن در آغوشت می مُردم

و مرا همانجا دفن می کردی

چه دلپذیر اگر

فشارِ قبر را بیشتر کنی!

............................liebe.ir............................

مسافر بی بدرقه من

اینقدر بی صدا رفتی که از وداع جا ماندم

باز به غیرت چشمانم که آبی پشت سرت ریختند . . .

............................liebe.ir............................

جای خالیت درد می کند

فقط کمی مُسکنِ بودنت را می خواهد

بیا اگر نمی خواهی از پای درآورد

این درد لعنتی مرا . . .

............................liebe.ir............................

ساده پا پَس می‌کشم

هرچند

هیچوقت پای من وسط نبود . . .

............................liebe.ir............................ 

در من آدم برفی است که

عاشق آفتاب شده

و این

خلاصه ی همه‌ی

داستان های عاشقانه ی دنیاست !

............................liebe.ir............................

دور از نفس ات ، گیاه و گل می گندد ! / لب هام فقط کنار تو می خندد

با اینکه حسادت است نامش اما / لعنت به کسی که دل به تو می بندد !

............................liebe.ir............................

بی گدار به آب می زنند

گوزنی که تفنگ را نمی شناسد

زنی که عشق را . . .

............................liebe.ir............................

خوشبختی داشتن کسی ست

که بیشترازخود ، تو را بخواهد

و بیشتر از تو … هیچ نخواهد . . .

............................liebe.ir............................ 

هوای دو نفره داشتن

نه ابر می خواهد نه باران

کافی ست حواسمان بهم باشد . . .

............................liebe.ir............................

بیا قسمت کنیم بوسه را

تو لبهایت را بیاور

من جانم را

قول می دهم کسی مدیون نشود . . .

............................liebe.ir............................

ﺑﯿﺸﻌﻮﺭ ﺗﺮﯾﻦ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺩﻧﯿﺎ ﺩﻝ ﻣﻨﻪ

ﺭﻭﺯﯼ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﺎ ﺩﻟﯿﻞ ﻭ ﻣﻨﻄﻖ ﻣﯿﺎﺭﻡ ﺑﺮﺍﺵ

ﺁﺭﻭﻡ ﻣﯿﺸﻪ ﺍﻣﺎ ﺑﺎﺯﻡ ﺩﻡ ﺩﻣﺎﯼ ﺷﺐ ﮐﻪ ﻣﯿﺸﻪ

ﻣﯿﭙﺮﺳﻪ : ﭼﺮﺍ . . . !؟

............................liebe.ir............................ 

همه ﺍﺧﻄﺎﺭ ﻫﺎ “ﺯﻧﮓ” ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ

ﮔﺎﻫﯽ “ﺳﮑﻮﺕ ”

ﺁﺧﺮﯾﻦ “ﺍﺧﻄﺎﺭ” ﺍﺳﺖ . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 6,313