loading...
عاشقانه

4

فرهاد بازدید : 69 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

عشق مثل پرواز است …
بالا رفتنش جسارت می خواهد ، بالا ماندنش لیاقت !!!

............................liebe.ir............................

تا تو هستی که دستانم را بگیری ، آرزو میکنم هر روز زمین بخورم !
کاش تابستانها هم برفی بود !

............................liebe.ir............................

گاهی فقط بوی یک عطر

یک تشابه اسم

برای چند لحظه باعث میشه دقیقا احساس کنی که قلبت داره از تو سینه ات کنده میشه …

............................liebe.ir............................

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻳﻌﻨﻲ ﺩﻩ ﺗﺎ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺑﻴﺎﺩ ﺳﺮﺍﻏﺖ ﺍﻣﺎ ته ﺩﻟﺖ ﺑﮕﯽ : ﺍﻭﻥ … ﺍﻭﻥ … ﺍﻭﻥ …

 

 

............................liebe.ir............................

این بار که آمدی دستانت را روی قلبم بگذار تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد …
می ایستد …

............................liebe.ir............................

بهانه ی بیداری ست قهوه ی “چشمانت”

............................liebe.ir............................

“دستم” را بگیر و مرا ببر به دور”دست” هایی که در “دست”رس هیچ “دستی” نباشم …

............................liebe.ir............................

گاهی باید نباشی تا بفهمی نبودنت واسه کی مهمه …
اونوقته که میفهمی باید همیشه با کی باشی …

............................liebe.ir............................

دستهایم این روزها بوی حافظ میدهند …
فال که میزنم ، کنعانم بدجور یوسفش را میخواهد …

............................liebe.ir............................

همیشه دلم میخواست بدانم چه حالی داری وقتی که این همه دوستت دارم …

............................liebe.ir............................

من به جای خالی اش بیشتر از خودش عادت کردم … اعتراف تلخیست …

............................liebe.ir............................

جای تو آنقدر خالی ست که من بلد نیستم توی این همه جای خالی زندگی کنم …

............................liebe.ir............................

جواب محبت آدمها را به موقع بدهید !
محبتهای تاریخ گذشته عطر و طعم اصلی را نخواهد داشت …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 6,309