loading...
عاشقانه

5

فرهاد بازدید : 101 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

گاهی یک اسم ، یک زمستان آدم را گرم نگه می دارد . . .

............................liebe.ir............................

کاش می فهمیدی که تو از دید من زیبا بودی

دیگران حتی نگاهت هم نمی کردند

و تو چه اشتباهی مغرور شدی . . .

............................liebe.ir............................

اگه شاه بشی وزیرتم

کبیر بشی صغیرتم

پلیس بشی اسیرتم

دکتر بشی مریضتم

غنی بشی فقیرتم

هیچی نباشی بازم رفیقتم !

............................liebe.ir............................ 

تو که باشی معجزه ای در من رخ میدهد به نام :

“آرامش”

باش!

حتی همین قدر دور . . .

............................liebe.ir............................

وقتی که به جای “بمان” میگویی : “هر طور راحتی”

بوی خیانت میدهی . . .

............................liebe.ir............................

ﻋﺸﻖ ﺍﻭﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪﯾﺶ ﺩﻟﺖ ﺑﻠﺮﺯﻩ

ﻋﺸﻖ ﺍﻭﻧﻪ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻧﻤﯿﺒﯿﻨﯿﺶ ﺩﻟﺖ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ

ﮐَﻨﺪﻩ ﺷﻪ

............................liebe.ir............................

گاهی دِلم

تفریح ناسالم می خواد

مثل فکر کردن به تو !

............................liebe.ir............................ 

به من قول بده . . .

در تمامی سال هایی که باقی مانده

تا ابد . . .

مواظب خودت باشی

دیگر نیستم که یاد آوری ات کنم . . .

............................liebe.ir............................ 

مهربانتر از من دیدی نشانم بده

کسی که

بارها بسوزانیش

و باز هم با عشق نگاهت کند . . .

............................liebe.ir............................

می دانم دیگر برای من نیستی

اما

دلی که تنگ باشد این حرف ها را نمی فهمد . . .

............................liebe.ir............................

همه رفتن کسی با ما نموندش

کسی خط دل ما رو نخوندش

همه رفتن ولی اون دل ما رو

همونکه فکر نمیکردیم سوزوندش . . .

............................liebe.ir............................

تمام درد “من” از این است که

می دانم برای داشتن توست که به زمین آمده ام

و همین “تو” که

می دانم برای نبودن با من به زمین آمده ای . . .

............................liebe.ir............................ 

اگر مرگم به نامردی نگیرد

مرا مهر تو در دل جاودانی ست

وگر عمرم به ناکامی سر آید

تو را دارم که مرگم زندگانی ست

............................liebe.ir............................

به دوست داشتَنت مشغولم

همانند سربازی که سالهاست ، در مقرّی متروکه

بی خبر از اتمام جنگ ، نگهبانی می دهد . . .

............................liebe.ir............................

ﺩﺳﺘﺸﻮ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﻭ ﺁﻭﺭﺩﻡ ﭘﯿﺶ ﺧﺪﺍ ﮔﻔﺘﻢ

ﻣﻦ ﻫﻤﯿﻨﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ …

ﮔﻔﺖ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﻮ ﻭﺍﺳﺖ ﮐﻨﺎﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ …

ﭘﺎﻣﻮ ﮐﻮﺑﯿﺪﻡ ﺯﻣﯿﻦ ﮔﻔﺘﻢ …

ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﻭ ﻓﻘﻂ ﻫﻤﯿﻨﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ …

ﺁﺭﻭﻡ ﺯﯾﺮ ﻟﺐ ﮔﻔﺖ ﺁﺧﻪ ﻗﻮﻟﺸﻮ ﺑﻪ ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﺍﺩﻡ !

............................liebe.ir............................ 

هرچه دلم را خالی میکنم باز پر میشود از تو

چه برکتی دارد دوست داشتنت . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 6,314